تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

 

قالیشویی خیابان دماوند


قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق)، با بهره گیری از افراد کارآزموده و سال ها تجربه در زمینه شستشوی انواع فرش و خشکشویی مبلمان، تخت و موکت آماده خدمت رسانی به صورت حضوری و یا ثبت سفارش آنلاین است.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند
به گزارش خبرگزاری آنا، قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق)، با بهره گیری از افراد کارآزموده و سال ها تجربه در زمینه شستشوی انواع فرش و خشکشویی مبلمان، تخت و موکت آماده خدمت رسانی به صورت حضوری و یا ثبت سفارش آنلاین است. قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) تمام مراحل قالیشویی شامل شستشو، لکه زدایی، غبار روبی، چربی زدایی، درخشندگی و رنگبری را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان انجام می دهد.

چرا شستشوی فرش مهم است؟

زینت بخش خانه هر ایرانی، فرشی است که گره به گره بافته و نقش شده است. فرش چه ماشینی باشد و چه دستباف، ارزشمند است و بخشی از هویت ایرانی را به نمایش می گذارد. فرش نیز همانند هر وسیله ای نیاز به رسیدگی و نظافت دارد تا از گرد و غبار خالی شود.

با توجه به ارزش مادی و معنوی فرش، شستشوی آن باید با روشی مطمئن و بدون آسیب زدن به آن صورت گیرد. تا چند سال قبل نیز شستشوی فرش در خانه بسیار مرسوم بود. اما با تغییراتی که به وجود آمده است، اکثریت ترجیح می دهند فرش خود را به قالیشویی ها بسپارند.

حمل و نقل فرش توسط قالیشویی

چرا شستشوی فرش در قالیشویی بهتر از خانه است؟

مهمترین مزایای استفاده از قالیشویی عبارتند از:

از نظر اقتصادی به صرفه است
باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود
برای سلامت افراد بهتر است
باعث عمر بیشتر فرش می شود
باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید می شود
از نظر اقتصادی به صرفه است

شستشوی فرش در خانه، نیاز به حجم زیادی از آب دارد. حتی شستن یک فرش کوچک نیز آب زیادی برای تمیز شدن نیاز دارد. در حالیکه شستن فرش در قالیشویی با متد دیگری انجام می شود و با هزینه کمتری انجام می شود. در قالیشویی از دستگاه های ویژه برای شستشو استفاده می شود که کار را در زمان کمتر و با هزینه کمتری انجام می دهد.

باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود

شستن فرش در خانه علاوه بر اینکه حجم زیادی آب را هدر می دهد، به علت اینکه از آب آشامیدنی برای شستشو استفاده می شود، باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب آشامیدنی می شود.

قالیشویی با آب کمتری مراحل شستشو را انجام می دهد. در عین اینکه از آب چاه برای شستن استفاده می کند. در نتیجه آب آشامیدنی که هزینه زیادی صرف تصفیه آن شده است، به هدر نمی رود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

قالیشویی نیمه اتوماتیک

برای سلامت افراد بهتر است

شستن فرش در خانه، دشوار است. به خصوص بعد از خیس شدن فرش که بسیار سنگین شده و جابجا کردن آن سخت می شود. علاوه بر جابجایی فرش که به کمر و زانو ها فشار زیادی وارد می کند، شستن فرش به دست ها آسیب می زند.

از سویی دیگر شستن فرش به معنای خیس شدن دست و پا برای زمان طولانی است. این مورد نیز باعث درد های استخوانی می شود. در حالیکه در قالیشویی تمام مراحل با ابزار و وسایل ویژه و به صورت اتوماتیک انجام می شود و فشار زیادی به فرد وارد نمی کند.

باعث عمر بیشتر فرش می شود

فرش های ماشینی و دستباف از نخ با جنس های مختلف درست شده اند. با توجه به این موضوع نیاز به شستشو با مواد مختلف دارند تا آسیب نبینند. ممکن است افراد عادی اطلاعات درست نداشته و یا دسترسی به شوینده مناسب ندارند. در چنین شرایطی شستشوی فرش باعث آسیب زدن به آن می شود.

بهترین قالیشویی در تهران با اتکاء به دانش و مهارت افراد آموزش دیده، اقدام به شستشوی فرش با مواد مناسب و اصولی می کند تا باعث خرابی فرش نشود. همچنین با رفع ایراد های فرش، مرمت و رفوی آن باعث عمر بیشتر آن می شود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

قالیشویی تمام اتوماتیک

باعث صرفه جویی در زمان می شود

شستشوی فرش زمان زیادی نیاز دارد. از طی کردن مراحل شستشو تا آبکش فرش نیاز به وقت زیادی دارد. خشک شدن فرش نیز با توجه به ابعاد آن و همچنین درجه هوا حداقل دو روز زمان می برد. با توجه به اینکه در هوای سرد باید زمان بیشتری فرش را در هوای آزاد قرار داد، ممکن است دوباره گرد و خاک روی آن بنشیند و آلوده شود.

باعث به وجود آمدن کسب و کارهای جدید می شود

استفاده از خدمات قالیشویی باعث رونق کسب و کار افراد درگیر نیز می شود. مثل افرادی که برای حمل و نقل فرش یا شستشو استخدام می شوند. افرادی که در زمینه رفو و تعمیر فرش فعالیت می کنند و یا بخش های دیگر که نیاز به همکاری بیشتر دارد.

با توجه به شرایط اقتصادی، استفاده از خدمات قالیشویی علاوه بر منفعتی که برای صاحب فرش دارد، باعث کسب درآمد برای افراد بیشتری نیز می شود.

تمیز ترین فرش ها از قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) بیرون می روند

انجام تمام مراحل شستشوی فرش در قالیشویی

برای شستشوی فرش در قالیشویی از چه موادی استفاده می شود؟

با توجه به اینکه چه کارهایی روی فرش انجام می شود اعم از رنگبری، سفید کردن ریشه های فرش، پاک کردن لکه ها و یا کلرینه کردن آن، مواد شوینده مناسب انتخاب می شوند.

برای رنگبری از کاهنده های قوی مثل هیدروسولفیت سدیم استفاده می شود.
از هیپوکلریت سدیم برای سفید کردن ریشه ها استفاده می شود.
برای فرش با الیاف پشمی، پنبه و ابریشم از سود سوز آور استفاده می شود.
برای جلا دادن نیز از کلسیم هیپوکلریت استفاده می شود.
یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قالیشویی های متعددی در سراسر کشور وجود دارند. اما انتخاب یک مرکز که خدمات مناسب و اصولی ارائه دهد، اهمیت زیادی دارد. قالیشویی باید این ویژگی ها را داشته باشد:

کارکنان آموزش دیده
استفاده از مواد شوینده با کیفیت
استفاده از روش های حرفه ای
انجام تمام مراحل شستشو
ارائه خدماتی همچون رفو و مرمت
فراهم کردن امکان حمل و نقل فرش
مشتری مداری
ارائه خدمات آنلاین

 

 

 


ارائه قیمت مناسب
اسراف آب با شستشوی فرش با روش سنتی

سخن پایانی

قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) با بیش از 5 دهه سابقه در حوزه شستشو، رفو و مرمت انواع فرش فعالیت می کند. در شعب مختلف قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه مکانیزه برای شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی استفاده می شود.